Totaal aantal pageviews

woensdag 26 december 2012

Boodschappen met eWAW019

Het is niet mijn gewoonte mijn ritten met  eWAW019 te registreren. Gewoonlijk gaat het om functionele verplaatsingen of een rustige tocht met de Gentse Liggers. Het sportieve is dan van ondergeschikt belang want deze velomobiel is niet uitgerust om snelle ritten neer te zetten.Vandaag heb ik uit nieuwsgierigheid toch de Garmin mijn rit laten registreren. Hoeveel tijd vraagt het om even naar de doe het zelf zaak te fietsen?
Dit is het resultaat.



Ik heb wel doorgefietst maar een gemiddelde van bijna 28/uur had ik niet verwacht. Dit ritje gaat door de bebouwde kom van Wetteren en daar dient geregeld gestopt te worden voor rode lichten en ander verkeer. Op de sportieve prestatie valt af te dingen, want ik reed met de BionX als ondersteuning, maar voor een boodschappenritje mag dit er wel zijn, vind ik. Per slot van rekening kwam er geen druppel zweet aan te pas. De combinatie velomobiel - BionX - regelmatig fietser is vrij efficiënt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten