Totaal aantal pageviews

donderdag 6 juni 2013

WAW019 te koop

In afwachting van de komst van de e-Orca in het najaar bied ik toch al aan voor verkoop:

WAW019
Bouwjaar 2006.
ca 20000 km. 
3*9 versnellingen. Moduleerbare kap. Acoustische binnenbekleding. 
Ketting bescherming in cockpit en in staart.
Nite Rider verlichting. 

De WAW is steeds onderhouden door Fietser.be . Het voorbije jaar werd de gehele aandrijving vervangen.

Opgelet: de BionX-ondersteuning die er vroeger in zat is er nu niet meer bij.

Vraagprijs € 4500,00



pheyndri@gmail.com







1 opmerking:

  1. Ik vind de WAW een waanzinnig mooie velomobiel om te zien. Maar aangezien Peter Coppens en ik met onze Questen in Peer voorop reden blijf ik toch in mijn Quest rijden ;-)))
    Alle gekheid op een stokje, in deze uitvoering met acoustische binnenbekleding moet dit een heerlijke fiets zijn! Succes met de verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen